Kako danas napisati dobro priopćenje za medije?

Priopćenje za medije već dugo vremena nije jedini alat nas PR-ovaca, ali je i dalje vrlo bitan i sastavan dio svih PR kampanja (na tu smo temu pisali i u blogu Obrnute piramide su out!). Često raspravljamo o tome što je dobar ili loš press release (ako niste sigurni, uvijek pri ruci imate objavu za lijene), kako ga napisati i učiniti što zanimljivijim novinarima i urednicima te svima drugima koje bi klijentov proizvod ili usluga mogli zanimati. Iako mnogi ne idu za tim, dobra adrema i sadržaj više nisu jedini elementi koji vašem priopćenju garantiraju veliku pojavnost u medijima.

Nebojša Grbačić donio je vrlo korisnu i zanimljivu uredničku opasku svima nama koji svakodnevno plasiramo vijesti u medije. Pročitajte cijeli tekst i upamtite njegove prigovore jer bi vašu sljedeću objavu mogli učiniti uspješnijom (zapravo, ovaj put vam je možda i objave :). Vjerojatno se i nama koji put omaknulo, isprike kolegama novinarima. Slažemo se s Nebojšom, ako već imamo vrijedan sadržaj koji šaljemo u medije, zaista nije problem spremiti dokument u .doc format, ubaciti mail adrese u blind barbon copy (famozni bcc), upisati subject maila, smanjiti fotografije, provjeriti pravopis prije slanja… Ima ih još, kolege PR-ovci, vrijedi ih zapamtiti, nisu veliki zahtjevi, a mogu biti itekako korisni.

O tome u videu govori i Michael Pranikoff iz PR Newswire. Na pitanje je li došao kraj klasičnim priopćenjima, objašnjava što sve danas podrazumijeva dobro priopćenje za medije i zašto novinari ne objavljuju naše materijale. Moraju previše raditi na našim tekstovima, ne znaju što je pisac htio reći i premalo je linkova u tekstu za dodatne informacije. Pranikoff smatra da se press release mijenja i razvija – poruka mora biti kratka i jasna, imati što više korisnih linkova, a naslov i sadržaj moraju sadržavati ključne riječi prilagođene internetskim tražilicama (Search engine optimization SEO)Trendovi u medijima se svakodnevno mijenjaju, a Internet sve više preuzima ulogu mainstream medija. Sada kada i u Hrvatskoj svaki drugi građanin koristi internet, za vjerovati je stručnjacima kada tvrde kako je nužno objave prilagoditi ovom mediju.

Kako biste svoj PR tekst učiniti što pogodnijim za Internet pretragu (SEO) pročitajte nekoliko savjeta u članku SEO for PR: 6 ways to make your press release search friendly, a korisna može biti i infografika Mala škola Google-a. Više o samim infografikama kao novom načinu predstavljanja informacija i možda budućoj zamjeni objave za medije potražite pod ključnom riječi infografika.

Originalan članak je objavljen 2011.                                                                                                                      

Oznake: , ,

Pročitajte i…

Kategorije
Pretraži blog po ključnim riječima
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3