Povijest praćenja medija – media monitoring – press clipping – infografika
Svijet odnosa s javnošću teško je zamisliti bez specijaliziranih agencija za praćenje medija (media monitoring, press clipping). Tako ste, ako se bavite PR-om u Hrvatskoj, sigurno već koristili usluge agencija za praćenje medija Presscut (ako ste član HUOJ-a upravo putem Presscuta možete pratiti sve medijske objave s područja odnosa s javnošću – no morate biti član), Briefing media ili Press Clipping. Detaljnije o press clipping agencijama, te agencijama za analizu medija u Hrvatskoj na stranici HUOJ-a Press clipping i monitoring agencije.
Jedna od vodećih svjetskih agencija specijalizirana za praćenje medija Press Index donijela je infografiku o povijesti praćenja medija koja vam može biti zanimljiva radite li seminare na temu odnosa s javnošću. Tako npr. kažu da je 2009. 80% top 500 Fortune kompanija imalo nekakvu vrstu praćenja društvenih mreža. Mi smo o tim trendovima pisali predstavljajući SocialSense, jedan od domaćih alata za praćenje društvenih mreža – Monitoring društvenih mreža – press clipping 2.0 – SocialSense by Drap.
Kakva je situacija u Hrvatskoj? Kako Vaša kompanija prati događanja na društvenim mrežama i novim medijima? Kako vodite brigu o vašoj on line reputaciji na digitalnim mrežama?
Oznake: monitoring društvenih mreža, infografika, media monitoring, on line reputation management, upravljanje on line reputacijom
Pročitajte i…