Predstavljen Maksi – maksimalno o trendovima u medijima
Konačno i mi u Hrvatskoj imamo magazin o tržišnim komunikacijama – izašao prvi broj časopisa Maksi! Iz angažmana, strasti i dobro osmišljenog koncepta nastao je Maksi – prvi i jedini specijalizirani magazin za marketinšku, medijsku i PR branšu u Hrvatskoj. Časopisi ovog tipa uobičajena su praksa za sva jača tržišta i s ponosom sada i mi Hrvati 🙂 imamo svoje izdanje. Časopis nezavisan, nije glasilo neke udruge ni ništa slično, a u njegovoj izradi sudjeluju predstavnici svakog segmenta branše kojima je i namijenjen. Besplatnom distribucijom (svoj primjerak zatražite na – I ja hoću primati MAKSI!) pokriva medije, marketinške, PR agencije i sve subjekte koji se mogu svesti pod nazivnik komunikacijskog faha. Procjenjuje se da taj segment obuhvaća preko 11 000 ljudi. Upravo se oni predstavljaju na stranicama Maksija dijeleći s čitateljima uvide u ono što ih pokreće, svoj pristup poslu, poglede na budućnost i što se nadaju postići. Ovaj magazin stoga je više od same tiskovine, jer omogućava da učimo jedni od drugih, da pronađemo inspiraciju u mislima ili djelima kolega iz drugih agencija i tvrtki, kao i da svoju konkurenciju sagledamo prijateljski jer ipak smo svi predstavnici istog tržišta.
Glavni urednik je Hari Đerđ, a kreativni direktor kvalitetno zamišljenog nam časopisa je AD Magus, dok tim prvog izdanja čine: Sanja Muzaferija, Krešimir Macan, Igor Mukić, Matko Jović, Sanda Pejović, Rafaela Dražić, AD Magus i Hari Đerđ, a tko će činiti tim drugog izdanja, tek će se otkriti. Ovaj prvorođeni primjerak na svojim privlačno dizajniranim stranicama donosi po malo od svega – osvrt na prošla zanimljiva događanja poput prve Epica konferencije, kalendar nadolazećih događanja, poneku statistiku, članke posvećene medijima, pregled kampanja, predstavljanje klijenata ali i agencija. Većina sadržaja je u formi intervjua pošto nam se tako oni koji su u časopisu predstavljeni mogu obratiti svojim autentičnim glasom. Tako je agenciji McCann ljudsko lice i glas dao njen subregionalni direktor David Kisilevsky. Od klijenata u ovom broju upoznajemo Lady Nokia, Sanju Buterin koja je zadužena za 13 tržišta i stoga vjerojatno najviše pozicionirana Hrvatica u području marketinga! Naše dvije najveće komercijalne kuće – Nova TV i RTL – počele su emitirati nove programe, a Maksi je predstavio njihove urednice. Zanimljivost vrijedna pažnje među FM medijima je Total FM, radijska mreža inovativnog poslovnog plana i pristupa.
Glavna tema broja je ekskluzivni trostruki intervju u kojemu je naš Krešimir Macan pitanjima i aktualnim temama povezao ključne ljude sve tri naše najveće izdavačke kuće. Tiskati ili ne – je li uopće postoji dilema – pročitajte u Maksiju ili na našim stranicama sljedećih dana pod temom Maksi.
Ako ste u struci, a još niste dobili svoj primjerak Maksija – odmah danas pošaljite poruku – I ja hoću primati MAKSI!
Oznake: Maksi, medijski trendoviPročitajte i…
- Digitalni marketing
- Društveno odgovorno poslovanje
- Edukacija
- Krizno komuniciranje
- Odnosi s javnošću
- Odnosi s medijima
- Online PR
- Politika i izbori
- Strane investicije
- Strateško komuniciranje
- Vijesti
- Pomažemo malim proizvođačima
- Iskusni stručnjaci Macan i Palić pokrenuli jedinstven edukativni koncept: Učite iz najuspješnijih političkih kampanja i postanite izborni pobjednik
- Kako smo ispisali godinu uspjeha stvarajući priče koje ostaju
- Manjgura osvojila dvije regionalne the! award nagrade za krizno komuniciranje i komunikaciju događanja