Deset pitanja na koja moraju odgovoriti poslovni korisnici ako žele na društvene mreže

srpanj 11, 2011 by  
Filed under Blog, Društveni mediji

Zašto se brendovi okreću društvenim medijima? Znaju li što ih tamo čeka? Znaju li uopće što oni sami  žele i mogu izvući od toga?

Mnogi su se odmah priklonili ”društvenoj” komunikaciji, a da ni sami nisu bili društveni. Jednostavno nisu znali što njihovi korisnici žele, niti su ih to pitali.

Brian Solis, stručnjak za društvene medije u svom zadnjem tekstu tvrdi da je pitanje Zašto? Ono pitanje koje je uvijek prisutno u poslovnom svijetu. Sve kompanije koje žele pristupiti društvenim medijima moraju znati odgovoriti na na to pitanje.

Solis tako izdvaja deset najčešćih pitanja Zašto – koja postavlja  svaki korisnik prema brendu na društvenim mrežama:

  1. Zašto moramo lajkati vašu stranicu na Facebooku?
  2. Zašto bismo vas pratili na Twitteru?
  3. Zašto vas zanima kakvo je naše iskustvo s vama? Što mi imamo od toga?
  4. Zašto bismo htjeli ostati povezani s vama?
  5. Zašto bismo čitali sadržaj s vaše stranice kad imamo sadržaj od naših prijatelja koji nas bolje poznaju nego vi?
  6. Zašto bismo ikome rekli da vas prate ili lajkaju?
  7. Zašto bismo dijelili vaš sadržaj s našom publikom – prijateljima?
  8. Zašto bismo odlučili provoditi vrijeme i vjerovati vašoj mreži?
  9. Zašto bismo mi marili za vas, ako vas nije briga za naše brige, iskustva ili pitanja?
  10. Zašto bismo se vratili?

Pitanje  ’Zašto’ će uvijek biti važno i kada se na ovih deset pitanja odgovori. Kada brend počne slušati svoje korisnike, doći će i rezultati. Bit je da brend na drušvenim mrežama ostane releveantan, kao što kaže Solis i da uvijek postavlja ovo pitanje prema korisnicima. Oni će to prepoznati, pa će na kraju i znati zašto su tu.

Što ti korisnici traže?

Što korisnici žele od nekog brenda u društvenim medijima je već odavno istraženo i napisano. Oni žele imati  prednosti kao korisnici – žele biti prvi kada su tu promotivne akcije, žele biti informirani o proizvodima, imati ekskluzivne informacije i žele da ih se pita za mišljenje. To su četiri jako jasna razloga zašto korisnik obraća pozornost na brend koji ga poziva da ga nađe na Facebook-u, prati na Twitteru…

Koliko ste puta vi počeli pratiti neki brend na društvenim mrežama i shvatili da od toga vi nemate nikakve koristi?

Kakva su vaša očekivanja? Što vi želite od brenda kojeg pratite?

 

Ivana Urošević

email

Povezani članci:

Speak Your Mind

Tell us what you're thinking...
and oh, if you want a pic to show with your comment, go get a gravatar!